Vill du gifta dig med mig ?

Jag är ledsen killar men jag har hittat en ny kille. Han har allt en kvinna vill ha. Hahah..Styrka, range, ulti.

Flint beastwood <3

Jag och björn bestämde oss för att spela lite HoN eftersom mitt 1v1:ande i SC2 inte gick så bra. Vi vann och vann och vann.. hade tur att inte få några retards på laget vilket är praktiskt taget en omöjlighet i de spelet. Nästan upp 100psr på en kväll, Whooohoo! :)



Känner att jag nördat in mig lite väl mycker just nu, ska försöka bli ändring på det och blogga om andra saker också. Kanske smink o mode, nån som vet nått nytt asg.. as if.
Puws och godnatt !



Kommentarer
Postat av: B

Det där men smink kommer du aldrig lyckas att blogga om ;P

2010-09-23 @ 12:50:58
Postat av: Sparky

Låter nästan som en utmaning, dock vet jag hur engagerad du är om att spama din fb med nöjes så vet inte om jag vågar. :<

2010-09-23 @ 15:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0