Vi-är-så-duktiga klubb

Trodde jag hade tvätttid imorse så jag gick upp okristligt tidigt.
Visade sig att tvättiden var igår. Kvinnan med koll är det jag eller? :(



Resten av dagen har jag varit i små dvala och tagit det vääldigt lugnt.
Därav har jag inte skrivit nått på hela dagen.

Spelade lite 3v3 idag igen, grabbarna jag spelade med denna gången
satt på vent så blev att ladda ner de gamla programet också. Annars
sitter jag alltid på Skype, gillar interfacet mkt mer.
Blev inte så många games så orkade inte fixa "push to talk" skiten men
nu har man det nere ialf.




Påbörjade en film jag hade sett ut på IMDB som hade alla tänkbara
tecken på att detta är en riktig tjejfilm. Men ICKE! blev lurad..

Stängde av i protest efter en stund och satte mig framför tv med
glass/chips och mina omtalade arraksbollar som jag fortfarande inte
ätit upp.


Kan det se ut mer som en tjejfilm?!

För dem som känner mig vet att det är ytterst sällan jag
lämnar kvar nått med socker eller fet i sig mer änn en timme eller två
innan jag ätit upp det och slickat fatet efter smulor för att sedan klaga
över matkoma och hur synd det är om mig. But you love me for it :)
När jag hade rensat allt jag kunde hitta i skåpen så somnade jag i sängen.
Powernap på nån timme is the shit!

Drog lite senare vid 9 tiden ner till GEC, verkar vara lite körigt där eftersom
nightgibben precis skulle börja samtidigt som jag kom på att jag faktiskt inte
hade käkat idag. Slängde iväg ett sms till Bosse o frågade om han ville med
till MAX. Han hade varit iväg med Jessica och spelat biljard och nu var dem
iväg och hyrde film så det passade dem. Yaaii! Så det var trevligt, inte träffat
Jessica på läänge. Sist var det hemma hos henne med Bo och Micke på monopol
kväll och enda anledningen att jag ens minns det var för jag vann. Hah



Efter vi käkat drog dem hem för att kolla på sin film och jag gick tillbaka igen.
George kom förbi en sväng, han skulle vidare till Temple. Han var snål med
kramar dock, han som alltid klagar på mig ;)

Blivit en hel del SMSande idag, men verkar ge ett förvirrat intryck då folk
inte verkar förstå mig och jag blandar ihop Hagfors med Forshaga. Huhu sorry!

Jag hade inte planerat stanna så länge men som vanligt när man umgås med
Fredrik så försvinner timmarna rätt fort. Vi kollade lite youtube klipp och starcraft2
replays och snackade skit som vanligt. Var riktigt trevligt :)
Jag fick t.o.m spela min spotify lista över hela stället, passade självklart på att ta min
"kan själv" låt lista som består av "hata killar" låtar. Tycker den var passande.
Ingen reagerade dock.. man blir ju så inne i sin egna värld när man spelar.

http://open.spotify.com/user/tosaki/playlist/2ypUnp6yA6Xiq7XYGIHKxF
Den är grym när man precis gjort slut med killen eller dyligt.



Shit, insåg precis att vi suttit och snackat i ca: 8 timmar. För vid 4 tiden
började jag bli riktigt seg och längtade lite till min säng men kände inte för att gå hela
vägen hem utan väntade på att klockan skulle närma sig 6 så jag kan börja ta
morgonbussarna istället.

Det är en skön känsla att vara ute när de flesta andra sover. Alla man möter på vägen
tittar lite medlidande med en blick som säger

"Åh du din stackare måste du också jobba så här tidigt"

Alla känns jätte trevliga och man känner nästan en samhörighet. Tror dock inte jag
fått tillhöra deras Vi-är-så-duktiga klubb om de visste att jag medvetet var vaken
för jag sitter och spelar och nu är på väg för att sova bort hela morgondagen.
Men jag ler lite och går vidare.

Så nu har jag precis kommit hem och gjort min vanliga rutin, slängt på mig mjukisar
och satt mig vid datorn.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Erkänn, du kunde inte slita dig från GEC... skratt ;)

2010-09-19 @ 06:49:42
Postat av: Sparky

Kom ju inte ens så långt som till en dator, fastande ju innan :D

2010-09-19 @ 06:53:33
Postat av: Micke

Att hulken faller o inte går hem när hon e trött för d e kallt är fan lite blekt =P

2010-09-19 @ 16:05:51
Postat av: Fredrik

Det var inte bara kallt, Micke! Moder natur var en riktig satkärring den kvällen, hehe. Men jag och Sabine hade mycket kul åt att se andra plågas utanför. :D (är det normalt?)

2010-09-20 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0