Hitta byxorna!

Ironin när jag hittar mina borttappade byxor upphängda på en galge i garderoben.
VEM har hängde dem där?! :) De låg inte på sina vanliga ställen, golvet, toan.. sängen..
Tycker det säger rätt mycket om vilken ordning jag har. lalal :)

Nu lagar jag mat, blev falukorv för 3 dagen i rad. Denna gången steker jag den. Kanske
korvstråganoff imorgon då? Dumma Willys som hade nått erbjudande så köpte två st.
Börjar bli lite enformigt kanske..Inte van riktigt att det är bara jag som äter maten så
gör alltid för mycket.

Kommentarer
Postat av: Segas

Något lätt du kan göra:



Jaga rätt på billig fläskfilé, skiva den i småbitar, stek upp den med lite salt och peppar.



Ta en ugnsform, släng i alla tänkbara grönsaker. Paprika, Broccoli, rödlök, sparris, vad du än tycker om. Släng på lite salt och peppar där med, höll över lite olivolja och släng ner fläskfilén. Låt stå tills grönsakerna börjar få färg (~15-20 minuter). Sen har du något av det enklaste och godaste du ätit på länge!



Servera med vin och färdig bearneisås (eller hur fan det stavas).

2010-09-17 @ 22:59:03
Postat av: Sparky

Hah, får testa den om jag ska imponera på någon :)

Overkill om man bara ska äta själv, vad är de för fel på snabbmakaroner + ketchup?

2010-09-19 @ 06:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0