Flickvän sökes

Mja.. inte till mig men till min kompis... förklarar snart.

Nu har det varit en svaka i mitt mående på sista tiden vilket märks direkt i och med att jag inte bloggar. Jag brukar inte göra så mycket när jag är deppig utan blir mest spelade. Idag har jag iofs varit på stan och gjort lite ärenden...nått jag borde gjort i måndags redan >.< sen träffade jag sjuklingen BO som käkar penicillin. Lät honom hosta lite på mig men jag käner mig rätt imun. Bara för de kommer jag ligga sjuk imorgon :P Vi gick till SODA och käkade lite. Gooooett



Hade inte en bild på stället så gick till gatuvy på hitta.se. Fyfan vad jag lägger ner mig. Har inte snackat med Björn på ett par dagar, vart han den grabben tagit vägen? Lite samma med Pernilla men där är de nog mest jag som inte hört av mig till henne. Ska försöka skärpa mig! Ledsen sötisar :<

Efter vi käkat gick vi och handlade massa godis, jag märker jag har bra inflytande på pojken. Moahah.
Dock börjar det gå upp för mig att han kommer flytta ifrån min kära stad om jag inte lyckas hitta en flickvän åt han. Så alla som känner en snygg singeltjej till min bästa kompis let me know! Efter vi handlar drog hem till honom och chillade lite sen har jag väl inte gjort så mycket mer än så.

Detta med att blogga känns lite som att duscha när man var liten, man vill inte göra det men när man väl är i duschen är det inte så farligt iallafall. Man ska väl bara få tummen ur ibland antar jag.

Nu är Operationen framflyttad också, ska få ny tid i slutet av månaden så jag har bättre möjlighet hälsa på min syster nu när jag blir moster igen snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0