The social network

Åhh, den var riktigt bra. Väldigt nördig, kanske lite för nördig för sin målgrupp. Det var ett par gånger under filmen jag och Viktor skojade om att vi var nog de enda i salongen som förstog vad de pratade om. Men jag gillade den skarpt, skrattade till flera gånger samtidigt som den var smart och inte billiga skämt. Huvud personen som filmen handlar om, Mark Zuckerberg är så skönt osmidig och har riktigt dåliga sociala kunskaper som man inte kan låta bli att bara älska. Jag känner mig hemma direkt. Sen var det självklart ett plus med fina pojkar i filmen. Haha :) Jag skulle ge den 9/10 <3



Innan filmen svängde vi förbi max och åt lite, blev Italian trio peppar. Mums
Ovanligt? mja kanske inte, men varför ändra på ett vinnande koncept




Och vad var de första jag gjorde när jag kom hem ifrån bion? Jo gick in på facebook. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0