Onsdags dayrape

Kom precis innanför dörren. Fick ett sms tidigare idag från Segans om fråga om jag skulle med på bowling. Lätt jag ska! fyfan va skoj.. var mitt i ett game dock så fick stressa som ett djur eftersom de redan var påväg dit. Började få bröstsmärtor halvägt till olympia sånn speed höll jag. Wrooooooooooom! Plus att jag väger 140 stenar hjälper ju inte mitt fall. Väl framme vinkade Andre, Izzy och Fredrik till mig. Ett riktigt skönt gäng :)

Som tur var så hade Izzy inte bowlat sen hon var 6 år gammal så jag kände mig inte helt ensam och förödmjukad när man gång på gång missade halva bannan och i rännan på grannens. HAH, njae kanske inte riktigt så illa men vissa kast var nog inte långt ifrån. Blev ett par cider på det och lättpåverkad som jag är slog det mig rakt upp och ner. Ska tilläggas att jag inte hunnit äta heller. Izzy lämnade oss för sin kompis, de skulle ha en mysig filmkväll tillsammans.

Resterande gänget trampade iväg ner till stan för att kolla  om Cardinal var öppet. Eh.. på en Onsdag. Så nej, låt oss säga att den planen fallerade lite :P Blev Mcdonken, (tack andre) åååååååhh så gott. Var hungrig som ett djur. Sen drog vi vidare till Crom, pubben vid som ligger på knutan för att avsluta kvällen med en fin alcoholhalt. ;) Så nu har man gått ut på en onsdag också. Kändes lite skumt men vem bryr sig. Jag har haft trevligt iallafall!  Tack grabbar o tjejen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0