snälla ring har blivit misshandlad och vill till akuten

Hade bäddad ner mig bekvämt i sängen och låg där och var lite halvnöjd över mig själv att jag hade lagt mig i tid. Eftersom jag skulle upp tidigt. När mobilen plötsligt plingar till. SMS.  Ifrån Pamme.

Jag visste hon var ute med en kille som varit inblandad i mycket skit. "snälla ring har blivit misshandlad och vill till akuten" Jag får typ panik och hoppar ut ur sängen, har miljoner tankar i huvudet om han har försökt råna henne/våldtagit henne.. man tänker alltid på det värsta.

Ringer henne och hon gråter så mkt att hon knappt får ur sig några ord. Tillslut får hon fram vart hon är. När jag kommer fram visar det sig att killen hon var med som hade blivit påhoppad och hon fick en smäll rakt i ansiktet under tumulten. När jag kört båda till akuten märker jag att jag har pyjamas på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0