RoadTrip - Lund

Väla idag tillsammans med Klara! Sen blev en runda på Hyllinge också efter vi fikat. Jag hade ju bestämt mig för att jag "behövde" ett par nya vinterstövlar. Så jag var på jakt! Slog mig också att jag blev lite förvånad hur mycket vi hade att prata om med tanke på va få gånger jag och Klara har träffats. Men det känns skönt att det flyter på :))



Avslutade kvällen med att kolla på Idol tillsammans med en grym kille ända borta i Lund och sen blev jag bjuden på pannkakor!  Epic day, nu ska vi bara hålla tummarna för att det blir en Epic night för min del också så jag inte vaknar som igårnatt av värsta mardrömmen så gjorde att jag inte vågar somna om på en timme.

Just det! Han säga hej till André idag också, det var ett bra tag sedan nu. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0