Tropikariet

Jag, Tindra, Gabriell, Pernilla och Dan var iväg till tropikariet igår. Måste väl erkänna att sist jag var där var jag lite ... ehum ... *host* rädd *host*

Det var på min födelsedag förra året. Då var jag var inte alls beredd på att djuren inte var i burar utan flög omkring och levde där man skulle gå. Direkt efter jag kommer in i första rummet, som är väldigt mörkt, kom det flygande hundar, flygpungekorrar och sen en fladdermus som flög precis ovanför mitt huvued bara några sekundrarna efter jag gått in i rummet. Hhahha..skit alltså. Jag fegade jag ur reällt. Höll på skita ner mig. Huuuuuuäää :x



Jag tog mig aldrig igenom första mörka rummet med vilda djur. Och då hade jag ingen anning om att man var tvungen passera de rummet för att komma vidare till massa andra djur, ex krokodiler som jag missade helt då.

Denna gången var det lite lättare. Nu var jag ju beredd på att djuren inte är i burar.


Cool mount dude ;)




Sjukt fin! Han var mycket mer intresserad rensa sin päls än att det stor en konstig människa och stirrade på honom 7 cm ifrån hans ansikte.




Denna hajen var också något jag var skiträdd för första gången. Jag gillar inte fiskar/hajar alls.. förrutom en skiiiitsöt fisk, check him out :




Såg ut som han var jätte glad hela tiden :D

Kommentarer
Postat av: Räven

Sköldpaddsmounten påminner om min karaktär i wow <3 Förutom att jag var en tung elak tjur då.

2011-05-11 @ 14:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0