Sexig

Tror mina fötter har tjuvlyssnat någon av alla otaliga gånger jag sagt att jag tycker fötter är äckliga. För helt plötsligt gör dem allt för att försöka få sig själva vräkta. Jag ska börja införa ett nytt ord som saknas, tåotur. Att det ordet inte funnits innan?! SKANDAL, I tell you! Jag skulle kunna använda det ordet varje dag.

Men sen är jag säkerligen rätt okunkurerad till titlen mest maximal tåotur i hela världen, men är väl inte mer änn rätt att grundaren till ordet ska vara välinsatt i det. Efterforskningar osv..

Igår var det någon som slog emot min tå när jag satt på bussen. Jaha? Tänker ni nu kanske.."aww, staaaaackars lilla Sparky, Hur hårt kan det ha varit? No big deal typ eller?. Ehum, eller jo!

Man måste ha i beräkningarna att det är mig vi snackar om nu. Så man får på något sätt gradera slaget mot tån i en skala 1-10. Jag graderar mitt slag igår till en 5:a, notera att en vanlig människa hade avlidit av slaget men jag är rätt mycket hårdare änn alla andra. Men sen kommer en liten detalj som tidigare varit okänd. Man ska ta den siffran, i mitt fall en 5:a,  sen tar man den siffran gånger sin tåotur



Gick runt och småbeklagade mig för alla som orkade lyssna igår. Nu har alla mina vänner slutar lyssna på mig så jag får väl beklaga mig här istället ;) Nämen helt seriöst så förstår jag inte hur jag lyckas. Vaknar idag av att tån har bytt färg och pulserar, håller på få en blåsa också där man egentligen borde ha en nagel.

Ser nog extremt porrigt ut, på ena foten har jag tappat halva naglen. Där har jag kladdat runt med nagelack på den lilla nagelbiten som är kvar och resten på huden för att det inte ska synas så tydligt att det inte finns en nagel där. Plus att hela tånageln är svart. Rätt lyckat projekt om jag får säga det själv. Om man utgår ifrån vad jag har att jobba med här.

Över till andra foten nu då, en missfärgad och uppsvullen tå med snart en blåsa på sig. Med en deformerad nagel som också den är svart.

Låt oss säga såhär, titlen om mest maximal tåotur i hela världen kan ni ju kämpa för att vinna va? Men lär ju inte hända att jag ger ifrån mig den buklan på några år så mkt tåoturs-poäng jag samlat på mig detta året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0