Sparky Fakta:

Fått det berättat för mig att jag har väldigt mycket egenheter för mig. VILKET INTE STÄMMER?!

Ok...jaja.. det stämmer. Detta kommer kanske som en chock nu och så men, folk brukar tydligen inte klä på sig MER kläder innan de går och lägger sig? wait.. wut?

Jag brukar alltid sova med 2-3 täcken och en miljard kuddar. Men av olika anledningar (läs: katter) så har jag bara ett täcke i min säng just nu och jag håller på frysa arslet av mig varje natt. Så innan jag går och lägger mig letar jag fram en mysig munkjacka som jag sätter på mig bakofram. Sen när man vaknar och det börjar bli ljust ute så drar jag bara upp luvan och sover vidare :D EPIC WIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0