Mode tips!

Guide till att få mina välskötta fötter följer:

1.
Låt nån randombrud i stilletklackar trampa på båda dina tånagler, som får en lilla-gul nyans





2.
Vänta ett par månader och se hur naglarna förvandlas till svarta.





3.
Börja få ont i naglarna eftersom en ny nagel vill komma upp underifrån. Bli rastlös och klipp av halva naglen.





4.
Inse att det börjar bli sommar och att jag inte kommer gå i strumpor eller döljande skor mkt längre. Kom på ideén att du kan måla naglarna med nagelacket du precis gett bort till din polare eftersom du själv hatar nagelack. Smsa henne vid midnatt och bli så ivrig över hela grejjen så du springer hem till henne mitt i natten för att låna hennes nagelack som du ivrigt kladdar på mitt på stan, i mörkret..




LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0