Konstigt läkarsamtal

Var iväg idag till vårdcentralen för att göra ett Allergitest. Hela läkarbesöket var väldigt underligt. Läkaren avbröt sig själv när han prata för att säga att jag hade fina ögon? wtf? Sen började han ställa massa privata frågor som inte hade någon koppling till någonting.



Lär ju byta läkare nästa gång :p

Efter mitt samtal mötte jag upp Pernilla. Hon skulle fixa en present så vi krånglade lite med att fixa det. Eller ja.. hon fixa. Jag satt mest brevid och klagade på att jag höll på att förfrysa en tå och att det säkert var dax att amputera mitt ben också. Att ha kortkort kjol på sig när solen börja gå ner var inte smart. Annars har jag väl inte hunnit med så mycket mer..solat lite. Imorgon ska jag ha möte på socialpsykiatrin. It never ends.




Igår var sista gången jag träffade min psykologkandidat som jag gått till i 6 veckor nu. Lite sorligt, jag gillade verkligen honom.

Träffade min ordinarie psykolog imorse och hade ett känslosamt möte. Vi kom in på väldigt många känsliga bitar. Blev väldigt ledsen, höll på gråta flera gånger under samtalet. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0