Känsliga varnas (btw ni är inne på fel blogg isåfall)


Min morgon var värre än din..




Jag försover mig. Vaknar av att jag blöder näsblod, en fors typ.
Försöker stappla mig iväg till toan, men ser nästan inget pga allergin som klibbat igen ögonon så jag slår i min stortå i dörren. Självklart var det den utan nagel också..yummi!

Blodet forsar samtidigt som jag är mega kissnödig så försöker sätta mig på toan samtidigt som huvudet hänger över handfatet för att inte söla ner alltför mycket.

När jag väl börjar stoppa näsblodet med en papperstuss i näsan kör min allergi igång igen och jag börjar nysa okontrollerbart. MEN LYCKAT LIV...

Efter jag städat upp allting gå tillbaka till sängen för att inse att mitt duntäcke måste gått sönder i natt och att nu är halva sängen fylld av dun. Har nog förövrigt slut på lakarn eftersom sängen var nybäddad för 3 dagar sedan då min katt spydde ner den.

Godmorgon på er också..








Kommentarer
Postat av: DiggiDan

Aint that a bitch :/

2011-05-03 @ 14:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0