Lång dag

Jag är kär i mina mjukisar. Gick aldrig och la mig igår natt, försökte ett par gånger men lyckades aldrig somna. När klockan började närma sig 8 tiden så gick jag ner till stan. Utan att byta om. Vilket är en big deal för att vara mig.




Jag brukar alltid vara mest överklädd av alla i alla situationer. Bara för jag älskar klä upp mig. Men idag som sagt blev de mjukisrace. Ingen dog ju för det, fick dock en kommentar ifrån en gubbe som undrade om ja precis jobbat natt. Hahah.. aldrig sett en fullfjädrad nörd förut eller?!


Efter att ha varit  på mitt vanliga solarium ställe på söder och solade en stund, smsade jag med pamme och råka göra henne pigg :D Förlåt gumman! Vet du behöver din skönhetsömn. Speciellt med dina jobbiga grannar. Så jag gick hem till henne och vi gick därifrån heeeela vägen till Özens allfrukt som är favorit butikeN. Sen matade vi fåglar på torget, och Pamme försökte fånga en stackare som hade båda fötterna intrasslat i fiskelina. :< Dock utan resultat.


Hade lovat sympatitvätta med Dan idag eftersom vi båda hade tvättid samtidigt, eller jag trodde vi hade det iallafall. Insåg sen att min började inte förrens kl 3.. Så svängde förbi honom och käkade jordgubbar till frukost. <3 Sen somnade jag dir-mode i hans soffa.



Tydligen hade jag snarkat också. Finns dock inga bevis som styrker hans fåniga påstående :p. Så det är säkert inte ens sant.



Sen trillade Stoffe in och jag får försöka anstränga mig lite för att vakna till liv. Jag och Stoffe börjar skojbråka som fan, shit va roligt det var. <3

Tio minuter senare ligger jag o kippar efter andan och har maxpuls och är knallröd i ansiktet. Så det blev hem och duscha och faktiskt sätta på sig normala kläder för att sen åka ner till GEC o nörda lite. Skojbråka är så jääävla roligt. Men det brukar alltid sluta med att jag överdriver och tar allt för långt varje gång. Hhahah..




Skulle hälsat på Pammes syskon men hon skulle precis lägga dem när jag kom på det. :/ Nästa gång !

När jag skulle gå hem så hade nån idiot tänt eld på en av de där papperskorgerna vid bankomaterna. Mischo var duktig dock och kom med en hink vatten. Sen var det nån jävla idiot, (när vi ändå är på ämnet) som försökte mucka gräl när jag, Tobbe, Dan, Stoffe var iväg för att käka.

Tror ni inte killen går på mig först?! wUUUt.. manligt värre. Uppenbarligen hade pojken gjort en grov felkalkylering på vilken hulken stryrka jag besitter. Känner ju att jag inte vill skada honom. Jag parrerar snällt till vänster som det pro jag är. För att undvika skäma ut pojken framför hans polare.

Men då börjar nooben stalka oss och gå bakom och sen fråga varför vi förföljer honom?! Sen tar han tag i Stoffe men släpper nästan direkt.

Blev inget bråk som tur var men hela grejen var lite konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0