Svensson STYLE

Kände mig riktigt duktig när jag gick och la mig innan 23.00 igår. Svensson STYLE! Somnade rätt snabbt också. Var inte lika nöjd när jag slår upp ögonen och märker att jag ändå sovit till två på eftermiddagen.

Kan ju inte vara hälsosamt att vara mig någonsin. Dagens diet tex som bestod av pizza, dricka, chips, och som om det inte var nog så blev det en lyxshake på MAX som avslutning. Hade en mysig filmkväll med Diggidan och Toffisal idag. Jag fick kämpa mig igenom den mest manliga film jag sett på riktigt länge. The Expendables. Men vad tänkte jag, en film med  Sylvester Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren kan de bli annat än knivfights och explosioner?!



De lyckades ändå få in 2-3 minuter kärlek då denna cooligen skulle spöa sin flickvän's (?! ) nya kille som slog henne. Så han kunde leka lite hjälte. Vem vinner inte en 1 vs 10 personer fight på en basketboll plan lixom ? Kid stuff..

Efter 10 minuter in i filmen kände jag att jag var tvungen hem sen och måla allt i rosa och ha fluffiga/luddiga kuddar överallt för att det ska bli jämnvikt i universum igen. Den känslan har lagt sig lite dock som tur är för jag kom precis hem.

Därefter så såg vi på grown ups.



Medans matkoman hade satt in, ugff!  Familjepizza från gula kiosken ftw! (tack för hjälpen med blocken kristoffer btw, så jag slapp snacka med dem.. hah. Gjort det förr lr? acted like a true pro)

Dealen vi hade var att jag fixade chips, Kristoffer fixade pizza och Dan fick stå för husrum och filmen, att vi kommer bli förkylda är bara en skön bonus vi får smaka på om ett par dagar ;) Men det var det värt för jag hade trevligt <3

Pernilla smsade och var nervös inför ett stort möte hon skall ha imorgon. Efter filmerna träffade jag henne, tanken var att agera lite stöd men det blev tvärt om istället. Slutade det med att det mest blev jag som fick prata ut och hon lyssna. Och för första gången på riktigt länge var jag faktiskt nära på att börja gråta.

Vilket på ett sätt kanske är en bra sak. Visar att jag mår väldigt bra just nu med mitt liv. Men det var ändå skönt på sätt och vis att ventilera lite. Samt att jag har skönaste människorna runt mig just nu. <3
Tack för ikväll grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0