Ninja STYLE

Vaknar upp och känner mig extra sliten idag, den där känslan som bara en hård natt med alkoholfritt vin kan ge en. Vill verkligen inte gå upp och tvätta men det var antingen det eller att gå naken resten av veckan, och barnen blev så rädda sist. :o

Så jag smyger mig ut i trapphuset som en ninja..öh.. en trött och sliten ninja, men NINJA non the less! Och ber till gud att idag är inte dagen då jag äntligen skall få träffa mina nya grannar som flyttat in för 3 månader sedan men vi har lyckats gå omvarandra på ett väldigt svenskt och fint sätt under hela denna perioden.

YES! Lyckas smita in i tvättstugen och slänga i en tvätt. Allt i samma, här är man inte Fancy Pancy..sorterar på sin höjd lite svart och vitt :) Smyger ut i korridoren igen, niiiiiiiinja style!

Öppnar dörren till trapphuset, lyssnar en sekund. Tror ni inte att det är någon idiot där ute.. snabbtänkt som jag är  hänger jag kvar i dörren från tvättstugan/källaren. Pillar lite med foten på en fläck i golvet som är lika gammal som huset jag står i. Tror ni inte någon jävel SMYGER sig på mig bakifrån vilket tvingar mig att snabbt springa ut i trapphuset och möta MR.random person framifrån också. Blev så jävla förbannad  " Jävla gankers " skrek jag åt Britta, 80 år och Per-Bertil, 75. Medans vi alla stod där.

Dem spelar förvånade medans jag gormar vidare i trapphuset. Som grädde på moset lyckas jag i all förvirring kolla rakt in i solen också, (mitt trapphus är 80% fönster) Nice teamflash där solen...rakt i ansiktet..nice jävligt nice

Nu ska jag sova en halvtimme innan jag ska hämta ut tvätten som förhoppningsvis matchar varandra i färger lite bättre än innan idag.



http://www.youtube.com/watch?v=j5g2fg86gUw

Kommentarer
Postat av: DiggiDan

Hahahaha!!! Really Sabinn, REALLY!?!?!?

2011-03-17 @ 00:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0