tank på dansgolvet

Hinner aldrig med att skriva.. är aldrig hemma längre nuförtiden. Drar en snabbpreview: Var ute o festade i fredags med Tobbe. Fick med mig Dan och Kristoffer efter lite legshowing på gec ;) Förfest hos diggidan, sen random sunkställe på knutan, gå före i kön o känna sig cool till temple (JA, JAG ERKÄNNER jag kände mig lite cool) men det var inte speciellt coolt egentligen för temple är inte riktigt min typ av ställe. :o

Tobbe hade tatuerat sig bakom örat vilket jag tyckte var asgrymt. Har inte direkt tagit han på allvar när han snackat att han skulle göra det sen kommer han helt nytatuerad ett par timmar senare. Så jävla coolt :)



Jag o Dan dansade ulti dansen, även när musiken tystnade. ASG :D Var så sjuukt glad han hängde med. Råka slå till lite randomfolk när jag försökte gå 50% carry, 50% tank på dansgolvet. Shit happens, var fan småcreeps all over the place. Om ni hajjar?! ni hajjar va?? Fattar ni eller, hallÅ!? din mamma......hajjar du?



Jag o Stoffe sov över hos Dan och jag tassade upp försiktigt mitt i natten (tyst som en liten mus var jag) för att dricka lite vatten och lyckades samtidigt välta halva köket, SMIDIGT. Vi var på GEC också tydligen påvägen hem ifrån krogen och donken dessförinnan, har inte sådär jätte mkt minnesbilder and im sticking to that story! . Förutom att jag ägde på LoL. hahaha

Hade ca: 0-15 i snitt i alla våra games. Sen gick jag tydligen iväg ifrån datorn varje gång jag dog samt gjorde massa ljudeffekter för mig själv när jag lirade. Tror dem är mytomaner, men det finns ju tydligen övervakningskameror så kan inte förneka allt ;)

Lördag.. hum.. bakis. Mådde inte bra när ja vaknade. Söta krissie körde mig hem så jag slapp gå, jag gick och la mig och sova bort halva dagen. Lätt värt det. Sen var det omtaggning som gällde. Det är mars, Det är lördag, Det är klockan 20.00 och det är Melodifestivalen! HELL YEAH BABY!

Så vi hängde återigen hos casa de la Dan, som är det nya gec så att säga. Grabbarna hade varit och gjort grabbsaker under dagen medans vi äldre damer behövde sin skönhetsömn. Stoffe hade kört fyrhjuling och Dan hade åkt i en plåtbalja dragen efter. Så jävla sjuka :D Älskar er. Hahahhah!


Pamme joinade oss också under vårat melodifestivals raise. Jag var besviken över resultatet mildt uttryckt. Jag la band på mig själv och behärskade mig eftersom jag var i finsällskap men jag var iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinte nöjd när min kära fina favorit bidrag "alive" inte gick vidare. BUUHUUUUUUU :<

Idag har jag nördat lite, men LoL servrarna är ju värdelösa så det blir rätt så mkt dö tid om man säger så. RiddlarN drar upp skönaste låtarna när vi alla skulle dra hem så vi blev kvar i säkert nån timme extra och börja få den ena nostalgitrippen efter den andra. Vi kombinerade en asgrym spotifylista med gamla klassiker. Fun fun :D 



Kombinerat ihop en kontaktannons också. Men den ska jag finslipa lite på innan jag lägger upp den. Ni kommer fatta vad jag menar när jag visar den. Its gonna be epic. ITS GOOD 4 YOU!


Nite nite

Kommentarer
Postat av: Tobias Nilsson

Det gjorde ont att tatuera sig där, men det var lätt värt de. Speciellt när du blev så chockad att jag ens gjorde den ;) have a kickass day! <3

2011-03-07 @ 09:04:45
Postat av: DiggiDan

Hahahahaha! Du är så jävla underbar Sparky! XD

"Om ni hajjar?! ni hajjar va?? Fattar ni eller, hallÅ!? din mamma......hajjar du?"

Hahahahaha! ASG!



Nu kom jag på vad du sa på gec! "Vad händer mannen?" Hahaha, och så satte du ditt huvud skitnära mitt - Vad händer mannen? XD

Du är bäst! XD

2011-03-07 @ 11:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0