Kontakt Annons!

Söker efter en stabil turret på min lane, någon att gömma sig bakom när livet blir tufft. Har lvlat upp nu och tröttnat på springa rundor i skogen. Där hittar man ändå bara folk som stör ens recall. Söker därför ett mer seriöst förhållande. Vem är jag? Mina teammates beskriver mig som en positiv och glad person som gärna sprider attackspeed aura runt omkring mig. Men inga problem med att flame'a om så behövs! Är familjekär, skulle heller aldrig svika min klan.

Sökes: någon som speccat Health-reg + Armor, Dock ej Lifesteal. Varit i lifedrain förhållande förr det var spännande  men inget för mig. Jag är inte en sån som concedar i första taget!


Skriv till "hungLIKEaMAN"  Or am i?!

Ps. Ulti finnes ;)

Kommentarer
Postat av: Ludde

:D

2011-03-09 @ 06:49:59
URL: http://bludde.se/bjorn.html
Postat av: Tobias Nilsson

Haha! Du är för go du gumman :) <3

2011-03-09 @ 08:37:54
Postat av: Toffisall

ASG!! ;D

Så jävla bra Sparky ;)

2011-03-10 @ 12:52:26
Postat av: Sparky

hahaha =)

2011-03-10 @ 18:29:17
URL: http://sparkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0