IRL poke ? Är ni seriösa eller? Du skojjar?

Måste bara tillägga att jag känner mig lite ouppdaterad på hur man flörtar. Vet förövrigt inte fortfarande hur den konstiga killen på temple som slängde sig halvt över vårat bord och drog ett par tafatta dansmoves fick upp en tjej brevid sig. Eller hur killen som lånar en tjejs handväska för att göra "hantel övningar" och spänna musklerna får ett 5 i 3 ragg som han hånglar upp.
Helt plötsligt känns poke i facebook som det mogna sättet att ta kontakt. Och det är bara så fel det kan bli

Om någon någonsin klagar på att jag är nörd igen kommer jag se tillbaka på den kvällen och ta emot komplimangen med det största leendet jag någonsin haft.


Om detta är de normala beteendet för alla som " har ett liv" så önskar jag innerligt att jag aldrig får ett :D

Kommentarer
Postat av: Ludde

nej de är inte normalt.....

2011-03-07 @ 08:06:17
URL: http://bludde.se/bjorn.html
Postat av: DiggiDan

Om jag vill ha kontakt med någon säger jag: Vi träffas i lanen! XD

2011-03-07 @ 11:29:08
Postat av: Sparky

Ska du och ja gå bot tillsammans? <3?

2011-03-07 @ 15:38:00
Postat av: DiggiDan

Det gör vi! Så kan vi gå in i busken och "ganka", grrrrrr ;)

XD

2011-03-08 @ 08:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0