Im such a nerd. But i love it!

Jag var levande död igår, därför jag kom i säng i tid. HAH ! orka att jag redan nämt det 2 gånger. Det är så olikt mig så det förtjänas nämas igen. Jag är fortfarande chockad själv.

André frågade om jag ville med på brunch och det lät ju nice. Speciellt eftersom jag ville passa på att umgås så mycket jag kunde med honom innan han skulle åka tillbaka vid 6-7 tiden. Vi drog iväg mot väla för att möta upp Tobias som stod och väntade med sin bil på oss. En bil som förövrigt hade en liten repa där fram...knappt synlig, vet inte vad han klagade över?. ;) Väl inne på väla var det proppfullt med folk, jag blev nästan folkskygg. Fattar inte varför alla alltid ska krocka med mig när jag går någonstans. Skit störande. Iallafall vi käkade sen drog vi hem till Andrés syster och drack lite kaffe medans han plocka ihop sina grejor och bytte om. Tobias skulle iväg med sin fru till göteborg för mys-mys så han släppte av mig o André på GEC. När man stått där i 5 minuter och inser att jag faktiskt hälsar på var och varannan person som kommer till kassan så börjar man ifrågasätta sitt liv lite. HAH :) Anestis, David, Misho, Marcus, Kristoffer, André, Rognefjord .. haha wtf? 


Im such a nerd. But i love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0