Food for thought

Jag och Pernilla hade bestämt att vi skulle till Waynes Coffee som är nya favoritstället för stunden men jag var så seg med att komma ner till söder för att möta upp min drottning så det kändes ju inte som att det skulle vara öppet. Sprang in på GEC istället och träffade folket :D

Krissie och lammkött hängde med in på Pistachia. Pistachia är stället med asfula färgerna:P Sagt det förr men WTF.



Hur tänkt ni där? Ser iofs rätt nice ut på bilden här men låt er inte luras. Jag menar att köra ett helt inrednings koncept på limegrönt + rosa är ju inte helt stabilt om man säger så. Men stället ligger nära jordens medelpunkt (GEC that is) så det funkar. :D Dan, Mischo, Kristoffer, Lammkött, Pamme och moi drog sen till MAX o snacka skit. Alla behöver vi Game Pause ;)

När vi kom tillbaka så hade stackars David som jobbar idag stalkers på besök. Han kan ju inte direkt vara otrevlig emot dem eller be dem gå heller... hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0