just hanging with my gnomies



Igår gick jag och Dan loss som galningar framför melodifestivalen. Alltså jag hade så jäävla roligt. <3 Så glad jag träffat dig! hahah. Vi drog till spelcafet efter, fortfarande lite berusade och försökte oss på lite fylle-LoL.


Idag har jag varit hemma hos André och träffat hans systrar och ena systerns tvillingdöttrar och drack lite kõffe. Därefter slängde vi oss på en buss(jag fick t.o.m springa för att hinna, NOT OKEJ! :D) till Tobbe. När vi stressat runt lite och vinkat av André vid tåget fick jag lov att följa med Tobias och Charlie på deras taco/filmkväll snälla som dem är .
.. and it was gooooooood. Inte käkat tacos på riktigt länge , nam nam nam. Extra grymt att bara kunna sitta stilla och ha två pojkar som lagar maten. HAH :)

När jag blev avsläppt hemma fick jag sms direkt av Dan som var på GEC och ville ses lite. Well ofc my love! Så det blev en snabb dusch sen ner till gec för att säga hej. När jag väl kommer dit sitter pernilla där. Gissa om jag blev glad <3 Saknat min höna :) Vi drog iväg och köpte lite mat som mischo återigen var halvnöjd med. Svår grabb det där mysko-mischo, han lever upp till sitt smeknamn :D


Nu är jag hemma igen och tänkte ta upp mitt HoN karriär återigen. Dock inte spelat på två veckor så känns lite halvsegt att ha 3-4 loss games att se fram emot i natt.

Kommentarer
Postat av: DiggiDan

Haha, megafest på två personer, med alkohol som enda dryckesalternativ, till melodifestivalen is tah shits! XD

Är så glad att ha träffat dig med!! :D <3

Hoppas det gick bra på gamen ;P

2011-03-14 @ 17:02:43
Postat av: Sparky

bästa festen jag varit på :D

2011-03-14 @ 18:17:49
URL: http://sparkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0