Earth hour - Årets första grillning!

Stjärnklart, kallt, mörk, eld, mat, utsikt över sundet, och världens bästa sällskap. Kan inte bli bättre?



Dagen började med att jag och Kristoffer hade slaggat över hos Dan efter vi hade varit uppe och gibbat hela natten på GEC. Seg som jag är så vaknar jag självklart sist och då hade Kristoffer varit iväg och köpt frukost till oss <3 Även om jag inte äter frukost var det sjukt gulligt.

Sen kollade vi på en film och chillade. Pojkarna som är lite amatörer på att relaxa började dock bli lite rastlösa så stoffe föreslår vi drar ut o grillar. EH..HELL YEAH att vi ska! Vem kommer ens på idén att grilla när det är iskallt och kolsvart ute? I dont know but i like it :D Det var så sjuuuukt mysigt! :D Jag älskar er grabbar så jävla mkt <3



Drog iväg till Maxi och handlade en engångsgrill och packade ner en filt och drog iväg till gröningen. Avslutade kvällen med att dela på en flaska vin hemma hos Dan. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0