Vem fakk e du själv då, sten?

Jag är riktigt dålig på att komma ihåg namn och ansikten. Men så stiger det på en kille på bussen som jag VET jag känner igen. Frågan är bara vem fakk e du?

Jag brukar aldrig hälsa först på folk heller. Dels för jag inte känner igen dem men också för jag är halvblind och inte ser dem förrens dem står 5 cm ifrån mitt ansikte och ser frågande ut varför jag ignorerat deras hälsning. Men denna killen iallafall kände jag igen jätte mycket. Så när jag och pernilla kliver av bussen för att gå hem till mig så passar jag på hälsa och han svarade men såg inte så jätte övertygand ut han heller. Hmm..

...Stör mig så jävla mycket att jag inte kan koppla honom till en person eller plats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0