Hejdå alla mina onlinevänner


Idag har jag haft en såndär riktigt fuldag. En sån där dag man vaknar upp och ser sig själv i spegeln och bara vill dra ner persiennerna och stanna inne hela dagen. Sån tur hade jag inte, istället så lånade Dan jobbets systemkamera. Just idag också....Han tog typ 300 bilder medans jag och stoffe käkade glass och sen promenerade nere vid Tropical Beach. Not okey!

Som hämd tvingade Dan vara hundvakt, enbart för att jag skulle kunna få mysa med dem sötaste hundarna någonsin. whooahah! Vi gick på en megalång promenad som slutade med att jag fick bära hunden hem. Fail :)





Lär väl komma upp 100 taggningar på facebook på mig snart. Så lika bra att redan nu säga hejdå till alla mina onlinevänner som hela denna tiden haft föreställningen om att jag är snygg. Haha!



Idag åt jag på Phuun Thai , Inredningen är asful och musiken är kass, men vem bryr sig när det är lätt Helsingborgs godaste thairesturang.






Sen blev det movietime!



och nu blir det sleeptime! För om 3 timmar börjar min tvättid. Kommer nog gå bra tror jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0