Juni 2, 2011

Shit, så trött jag har varit idag. Helt sjukt, fattar knappt själv hur jag lyckades ta mig iväg imorse. Kroppen var juh halvt avdomnad under hela promenaden ner till dagens möte. HAH, snyggt det hade varit om jag hade somnat i väntrummet. Kunde lika gärna ha gjort det... fast jag hade tryckt i mig en halv chokladkaka och massa te med hinkvis med socker i.  Försökte sockerchocka igång min kropp. Tror dock den har byggt upp ett imunförsvar, typiskt otur. ;)      Kan hända vem som...

När jag kom hem igen la jag ett täcke och massa kuddar vid min balkong och däckade. Det var hur mysigt som helst. Så där har jag legat där halvadagen. Halv sovande. Under andra halvt har jag faktiskt läst i min nya bok som handlar om kärlek. Ofc.. det är ju mig vi snackar om här.

Sen svängde en polare förbi en kort stund och såg till att jag fick lite mat i mig. Mina matlagningskunskaper är ju som bekant obefintliga. :)


Jag sitter inte i fängelse, jag lovar.

Emot kvällen träffade jag Pernilla en liten stund, vi gick runt lite och gungade i stadsparken och satt vid sagoträdet lite. Går ju inte direkt gissa våran ålder om man tänker på vad hon och jag brukar hitta på.

Tvätta är tråkigt nog, men att behöva matcha strumpor också? No ty.
SÅ! Idag har jag varit duktig och matchat mina tofflor med mina omaka strumpor istället, fungerar lika bra som nått annat tycker jag. HA ! IN YOUR FACE!


Detta blir andra bilden som finns på mig i hela bloggen, passa på! :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0