Välkommen på klassfest med klass 9D


Ner damp en inbjudan "Välkommen på klassfest med klass 9D." Det har verkligen gått 10 år. Skit.

Undra hur vanligt det är att man verkligen träffar någon på en reunion som man klickar med och fortsätter umgås med. Om så nu var fallet varför har man inte tagit kontakten med personen innan? Jag blev mest förvånad över när jag läste igenom våran klasslista att folk inte flyttat. Vi hade en tjej som bodde i örebro, men jag har ett svagt minne av att hon kom därifrån ifrån början. Annars bor alla kvar. En och annan hade tagit sig över bron ifrån skoghall och bosatt sig i stan. Kände mig lite som en avikare :p

Måste erkänna att jag är ganska nyfiken på hur folk ser ut. Vad dem jobbar med och om dem bytt personlighet. Samtidigt så känner jag att jag inte har så mycket själv att komma med. Vad har jag gjort för produktivt under dessa 10 åren? :p

Fick lust leta fram min gamla skolkatalog och kolla lite. De slog mig också va få av dessa personer jag har på facebook. Av dem jag har så  ser vissa hyffsat lika ut som jag minns dem. Andra är helt olik sig själva. Undra vilken typ jag är. Om jag förändrats mycket..

Har inte bestämt mig om jag ska gå eller inte. Somethimes the past is best left in the past.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0