Enemies beware

Storm ute i skåneland idag, jag o pamme trotsade vädret , vi var ute 7 timmar?! Omg..

Älskar den damen, vi har så sjukt roligt tillsammans. Stod och blev överlyckliga när vi fick den leksaken vi ville ha på en 10kr automat (ni vet, the tuggumi kind inne på ica fast för random prylar istället) för vi ville ha en speciell leksak. HAH.. och vi är hur gamla? ;)


Enemies beware, vi har införskaffat voodoo dockor :D





Tydligen har jag många fiender för de blev en del dockor :P




Införskaffat en scartkabel och annat smått o gått som jag saknat nu ett tag också. Sooo nice, därefter gick vi och käkade på mysiga La cuba libre.



Satt i matkoma efteråt medans vi sörplade i oss Kaffe med grädde och chokladsås i. Just de! Jag gick aldrig o la mig igår heller. Så jag är duktigt sliten, höll nästan på somna i de där sofforna som var sjuuukt sköna.

Nu har jag varit hemma i nån timme o städat lite för ja går finbesök av min vackra madam strax och vi ska se på *trumvirvel* M E L O D I F E S T I V A L E N !

Ohh yes! jag är taggad.. Hoppas hon vet om reglerna dock. inget prat under låtarna! Då blire rage quit dirr.

Kommentarer
Postat av: pamme

flabbar som fan- skitnice när m.f va slut..o ja läste detta....."de ska va tyst under melodifestivalen" skrAtt ...Nog,couldnt help maself :P men nu vet ja till next time så du inte hugger tungan av mig :D Och dockorna-kom an,hur coola e dem inte :Dhehe huuuuug

2011-02-10 @ 13:45:46
URL: http://psykobutnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0