pic or didnt happen ey!

Jag har underbara asbra världsbästa vänner <3  Har ju haft det sjukt dåligt ekonomiskt på sista tiden men som tur är så är jag rätt bortskämd med underbara vänner istället. Därför har jag nu bland annat kunnat slänga ut min äckliga 100kg tjocka CRT TV.

Min 'myrornaskrig' TV har nu blivit levande begravd i min trädgård. Ehhum..Levande och levande, nu ska jag kanske inte överdriva. Jag har trillat så mycket över antennkabeln så det blivit glapp. Hade man tur kunde kolla på 8:an eller kanal 5 men inte ens dem kunde man tyda någon bild på alla dagar :P

Men nu har jag fått en ny sambo, 42 tums plasma. Jag är överlycklig! :D





Han inte namnged ännu, håll till godo. Fortfarande inte riktigt fattat det :) MovieNights hemma hos mig nu Pamme! :)

Kommentarer
Postat av: Sälen

Very nice!

2011-02-03 @ 13:25:42
Postat av: Sparky

very very very nice yes

2011-02-03 @ 13:42:49
URL: http://sparkys.blogg.se/
Postat av: Sälen

GOGO PINGU NICE!

2011-02-03 @ 13:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0