Yet one other day as the king

Idag har jag varit hos psykologen, han hade fått en signerad bok tillägnad sin fru och honom i julklapp. När han läste den hade han kommit och tänka på mig och ville därför låna ut den till mig. Wuuut?! Känns som jag fick låna någons barn eller fick en miljon for safe keeping typ. Ska bli intressant att se vad den handlar om.

Efter jag varit där så försökte jag få tag i Pernilla, men hon är lika svår som mig att få tag i ibland. Så fördev tiden på ett av mina favoritställen i stan.



Wayne's coffee och beställde in en Chai Latte <3

Smaarrigt.. ! Blev sugen igen nu bara för jag skulle googla fram en bild. Suck :P Därefter gick jag iväg till mitt gamla vanliga solställe nere på söder. Dem har ju fått två nya solarium där som är alltid lika underhållande. Det är en halvporrig kvinnoröst inspelad ... så jag ligger och trycker på knapparna då och då bara för jag är 12 år och tycker sånt är kul. :D

Vid något tillfälle innan jag visste om att det var talade solarium så skulle jag resa mig upp och hämta mobilen ur väskan som plingade till då säger solarie-tanten  " ap-ap-ap... man ska ligga still"  hahah...trodde jag skulle dö av skratt. :D



I denna maskinen bor hon!! Läskiga Porr-tanten. Varför känner man sig alltid som ett riktigt retard när man skrattar för sig själv? Saker är ju fortfarande roliga även om man är ensam, inte så att man skrattar för att andra ska höra att man uppskatta någon eller va?! ..eh.. nu spårar jag ur lite känner jag. Tillbaka till storyn.


Därefter så gick jag till bussarna för att invänta  el numbero 7 bussen hemåt. Men då fick jag äntligen svar av min kära madame som ville ses på Pistachia. Så jag vandrade dit istället (ordval:vandrade för det låter som jag gick mkt längre än över gatan som det faktiskt var) Förresten på tal om Pistachia, seriöst..fulare inredning och uniformer får man nog leta efter.




Äre snyggt eller? :D

Fantasifull som jag är beställde jag in en kaffe.. jajo.. för er som undrar så är det är därför jag sitter och bloggar klockan 5 på morgonen och inte kan somna. Det var en dålig plan OKEJ!? Jag erkänner..



Stackars söta Pernilla fick stå ut med att jag beklagade mig för fullt över att min musik är borta. Det är så himla skönt med henne ändå, vi har verkligen en speciell relation och kan snacka om saker som oftast bara hon och jag kan relatera till. Jag älskar verkligen dig gumman !
Satt och småsnackade en stund samtidigt som jag pillade på mobilen och såg att Dan skulle till GEC, så why not :) Blev en sväng förbi där också.

(Jag menar, man kan inte stanna "Off-GEC" för länge utan att tappa placering i listan, jag har ett rycke att upprätthålla här.)

Möttes av Mischo i kassan som säger " Ofta ni är här..." hahaha.. är det ett bra eller dåligt tecken?




Igår spelade jag mitt första League of Legends game någonsin, vi är extremt dåliga men vi lyckas vinna ändå på något sätt. Fråga mig inte hur.  The dreamteam uppsättningen bestod av Dan, Kristoffer, Mischo och jag.

När man hittar ett spel som är mer buggit än Heroes of Newerth då vet man att man har problem. Idag lyckades vi bara få igång ett game sen gav vi upp.


Har typ missat 10 saker i min dag men kommer inte på var/ när/ hur sen känns det inte sådär supr intressant heller :o




Satte på duschen på varmaste när jag kom hem och sen dök in med huvudet först i vattenstrålarna. Det var jäääätte skönt! Call me wild and crazy! men nästa gång tänker jag nog ta av mig glassögonen innan jag kliver in i duschen. Bara en liten idé jag har sådär..

Samt att mitt hår ser ut något i denna stilen just nu. Men man orkar ju inte bry sig jämt :)





Sweet dreams my little peps, and remember.. Inside castle voice only PLEASE!
GNGN









Kommentarer
Postat av: Pamme

inside castle voices yeees *s*klockrent! Klart ja förstår dig ang spotify´n gumman-its music,därav important!Men lugnt,du kan gråta över spotifyn,så kan ja gråta med dig,för I lost someone today...youll understand later vem ja snackar om.Love you 2 sweetums!You rock!Hug

2011-02-23 @ 16:40:28
URL: http://psykobutnice.blogg.se/
Postat av: DiggiDan

Hehe, du får jobba hårt för att dra om mig på listan ;P

Du var riktigt bra på LoL! :D Märks att du spenderat x antal timmar på dylika spel, haha :P



Kul att träffa dig också SpamPam! :D

(Kan tolkas som att du skrivit att det var kul att träffa mig men eftersom fallet icke var så, så är det inte så det ska tolkas utan bara att det var kul att träffa dig besides Sparks :D)...

2011-02-24 @ 11:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0