räddaren i nöden

Orkar inte ens blogga om det så less jag är. Blev ingen resa för min del idag.
Fick sitta o chilla 6 timmar på flygplatsen(mitt ute i igenstans) för att sen få höra att flyget blir inställt och att det är minst 3 timmars yttligare väntat på att de sätter in en buss så man kan ta sig hem igen.

Som tur är kom räddaren i nöden Dan och hämtade mig  efter att han hållt mig sällskap med underhållande sms under halva tiden jag satt där så jag slapp stirra in i väggen <3 Jag är så jäkla tacksam just nu :)

Tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm underhållande sms- e de ja eller ?? :P...vaddå ja va baar rädd om dig ju!Han kunde likaväl varit en seriemördare va vet ja :S hug

2011-02-13 @ 11:32:22
URL: http://psykobutnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0