Övertrötta på MAX

Nördat, spelat, feedat, ägdt.. Är väl sammanfattningen på idag mest feedat då kanske. Förutom att jag varit på GEC halva dagen så har jag hämtade ut mina efterlängtade headphones också :)




Förhoppningsvis slutar alla (läs:Marcus) klaga på min mic nu. :P


Blev de mörka tillslut. Pure love

Träffade en ny snubbe där nere, Tobias som också var med o spelade HoN sen gick vi iväg och käkade på MAX, senare frågar han mig om jag känner en viss Bo Nadelius. HAH.. Dem gick i samma klass tydligen och han kände igen mig lite för vi hade varit på samma fest hos Bosse. Laal :)

Jag, Pernilla, David och Zoegas (mhm yup, du kommer inte ifrån de smeknamet nu) var göttigt övertrötta på MAX... hujja! stackars omgivningen men shiit så mkt vi skrattade <3 Blev inte mycket rumsrent snack där inte :o

Sen spelade vi med Sebastian och Anesti som också var där, inte träffat han på snorlänge. Var nog i somras sist eller liknande?! Very nice ialf.. all in all a good day !





Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsh pyttsan,omgivningen will have to DEAL with how its DONE ;) ja fifan de nicket kommer han ikke ifrån heheh..så roligt,o så skönt o baar garva loss!love

2011-02-10 @ 13:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0