I belive i can fly

Försöker dygna här.. men det är inte lätt. Har tröttnat lite på spela just nu. Suttit hela natten med Marcus o köttat upp mmr'en lite. Hamnade strax under 1600 så jag är nöjd, men med KD är det lite värre med. :D Han feedar ju så jävligt.. vad ska man göra? :o huuhuhu.. VEM FAK E DU? hörru?..

In other news: Jag ska flyga nästa vecka.

Jaha tänker ni, kul för henne ännu en person som ska skryta om att de ska åka utomlands och få så många som möjligt avundsjuka på vägen. För åka på semester är typ enda tillfället jamtelagen inte riktigt gäller. Man får faktiskt skryta o reta andra. Det är ju faktiskt det som 50% av alla Facebook statusar handlar om. 
"ååh 30 grader varmt..blabla" Du.. du kan ta dina 30 grader o stoppa upp dem någonstans.





Vart var jag?.. just de jag ska flyga. För alla er som hade mammor som släppte iväg er när ni var 10 år att resa jorden runt själva etc good for you. :) Men jag är en feg och liten rädd person. Så att jag ska sätta mig på ett flygplan själv för allra första gången är stort för mig. Men nästa vecka blire förhoppningsvis av.
Wish me luck! Ska inte så långt. Bara till SaeleN i estockholmo. Hoppas han inte har städat så sammma deal som förra gången gäller.

Dvs att jag är förbjuden ur köket för han inte orkat diska och inte vill att jag ska se hur de det ut. Alltså killar, håll med mig nu. Är de inte drömmen? Bli bannad ur köket. HAH :D

Btw är de skönt att när man googlar på SAS för att hitta en bild att slänga in i blogg kommer det bara upp massa flygkrascher?


Kommentarer
Postat av: Sälen

Den dealen e numera borta ;) om jag inte hinner skita till igen dvs, ingen omöjlighet.

2011-02-03 @ 14:02:54
Postat av: Sparky

håller fingrarna :)

2011-02-03 @ 14:06:09
URL: http://sparkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0