hårfärgningsfail

Yaaii! Äntligen har jag fått mina pengar. Detta firades med att köpa lite kläder. Jag och Axels mamma som är en lurvig liten madame var ute o på stan igår o shoppade. <3
Tanken var ju att jag skulle sova eftersom jag hade varit vaken sen kl 2 på natten men lyckades inte somna, så lika bra att dra ut och göra något. HAH jag har glömt blogga om min hårfärgningsfail som jag hade i förrgår.

Eftersom jag har färgat mitt hår 100 gånger så börjar det bli svårt att färga i ljusare nyans utan att gå till en salong och det orkar jag inte. Så jag fick en snilleblixt att färga håret rött. Eftersom röd är en jobbig färg som man aldrig brukar bli av med när man väl fått den. Tänkte jag att den borde äga min nuvarande färg :P

Eh..låt oss säga att de inte gick som planerat. Den röda färgen blev inte bara smekt utan helt förnedrad. Utväxten blev röd, och resterande håret blev svart.. WTF?! Jag slängde i en toning direkt efteråt som heller inte gjorde ett skit. Men har börjat vänja mig lite mer nu ... :o

Men det är ju inte vackert. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0