srsly, gtfo and take your fail with you

Märkte precis man kunde ha egna bilder på HoN, kanske funnits länge? Vettefan, jag ladda upp en lagomt bra ego/pose bild ialf :)

Idag har jag hängt med Henke o nördat lite, sen var jag o nillan iväg till Ikea o smaska i oss lite mat. Blev lite hånad över min värdelösa presentation på Happypanncake så jag fick skriva en seriösare som inte fick mig att låta som en total bitch.

Till och med på den sidan kontaktar folk mig som jag sagt upp kontakten med, vilket verkligen förvånar mig.

Reglerna med mig är som följer:

Har du gjort bort dig och jag utryckligen sagt att jag inte längre vill vara din vän. Finns det inga nya chanser att hämta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0