Ännu en dag =)

HAhh, jag råkar alltid ut för konstiga saker. Var jag på IKEA och käkade. Min polare öste på mängder med vaniljsås så det rann över tallriken på alla dess håll. Så jag börjar ju håna henne, som sig bör. :) Sen börjar jag asgarva.. och hon med. Problemet är ju bara att hon hade hela munnen full av vaniljsås och jag stog närmast.

Yeah, du kan tänka dig vad som hände. :(



Sen lyckades vi sätta oss samtidigt i två tillsynes jätte bekväma fotöljer utomhus. Problemet var bara att det tydligen hade regnat idag. Såg ut som vi hade kissat på oss. Jag börjar skämas som fan och försöker skynda mig till bilen och försvinna innan någon ser.

Medans min polare börjar ropa på personalen och göra dem uppmärksam på att det var blött varav jag lägger på ett extra kol och börjar halvspringa, hahahahah.



Sen åker jag och Pernilla och badar. Sjukt kallt i vattnet, tror aldrig jag kommer vänja mig vid att bada i saltvatten heller. Uhää, har iallafall lärt mig stänga munnen när jag badar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0