Extreme makeover

Hej hej hemskt mycket hej!

Idag har jag genomfört extrem makeover hemma. Vaknade upp allmänt grinig för mitt ansikte var svullet och kliade sönder. Alla älskar våren utom jag typ, äckel allergi. Vill hoppa dir-mode till sommaren. Men så det var därför jag kände jag behövde vara inomhus idag. Vilket passade rätt bra då jag samlat på mig ett diskberg.




Skulle egentligen bara diska, men det är ju allmänt känt att diska suger hästballe, så jag började flytta om mina möbler istället. Är rätt bra på att dodga saker, and it's not a good thing. :P

Smsade lite snabbt med Dan och beklagade mig över att jag städade och 10 minuter senare ringer han på dörren med en pizza i handen. ZOMG! :D Blev jätte förvånad och asglad så därför var det typ godaste pizzan ever. Måste börja klaga mer verkar ju löna sig, höhö..

Så nu iallafall ser det ut såhär.





Det där med att ha böcker i fönstret är ju inte riktigt min grej. Men vafan... Lär ju vara lite mer hållbart än mina blommer som jag alltid råkar döda :<







Eh..blir ingen bild på köket för ...eh.. well.. diskningen kom av sig lite. ;) Efter Dan kom med överrasknings pizzan skulle vi (jag, dan, stoffe, pernilla och någon random person jag aldrig träffat iväg och spela minigolf. Meeeeen i vanlig ordning så räckte inte turen till :P Så även dom planerna kom av sig lite. De stängde precis när vi kom dit. :<



Vi drog ner till Norra Hamnen istället, var sjukt fin solnegång som jag inte lyckades så där jätte bra att fånga med min telefon. Meen ni hajjar poängen.





Kommentarer
Postat av: P

Naaawe me likey -that looks niiice :) två stortår upp hug hug

2011-04-27 @ 10:40:11
URL: http://psykobutnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0