Ser ut som 13 år idag tydligen.

Den här dagen blir bara konstigare och konstigare. Undra om jag ser ut som 13 år idag eller vad frågan är.

Börjar med att någon nyper mig i rumpan när jag är ute och går och har musiken i telefonen på högsta volym. Hinner fundera nån sekund vem fan av mina vänner som skulle göra en sån sak innan jag hunnit vända mig om. Svaret är ingen av dem.

Bakom mig står det 5st random killar och småfnissar. Jag blev helt jävla ställd. Vem fan gör en sån sak? En av dem börjar springa därifrån..Så resten av promenaden i regnet ner till stan är jag rätt illa till mods då stöter jag på en 16-17 åring som försöker flörta med mig? Whats up with that lixom? Nog för att man fallit för lamkött innan men komigen?

Hur ung tror folk att jag är? ehhhhuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0