Mmm vad sängen ser lockande ut.. eh not.

Kom precis innanför dörren och är så jääävla sugen på att spela! Men har ju lovat hålla min dyngsrytm så ska väl hoppa i säng istället dock. SUCK! Jag är inte nöjd just nu. Hade jag inte varit så snål hade jag rage'at och slagit i mitt tangentbord nu SWEDISH STYYYLE! :p

Man tänker aldrig på vad saker kostar förrens man inte har pengar. Sorgligt med sant. Fikade idag med Nillan. En kaffe 25:-.... Lite krydd^^

Stoffe och Dan hade sett oss genom fönstret så dom kom in o snacka lite innan dom drog vidare till GEC. Minecraft är viktiga saker :D

Har haft någonslags terapi dag idag med mina polare. Nästan ingen som kom undan mitt babbel. Hah, sorry guys.. men behövde få ur mig lite skit. Tack till alla som pallat lyssna <3

Ska försöka drömma om Puppet Master för att stilla min abstinens






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0