Min första video!


När jag är ledsen så brukar jag sitta och lyssna på musik och försvinna in i min egna lilla värld. Har dock inte kunnat det på sista tiden då mina låtar är raderade :( Och jag vet inte vad mina favorit artister/låtar hette. Jag vet.. Fail.

Har gått över till bilder istället. Sen idag tänkte jag varför inte kombinera skiten.



Inatt har jag suttit och gjort min allra första video!! YAII ME :) Fatta vad jag är trött på låten jag valde eller..

Spelat den om och om igen i cirka 5 timmar. Är rätt nöjd med resultatet men sånt brukar ju inte bestå alla gånger när man fått sovit på saken och kollar vad man gjort dagen efter. :P

Så är det nästan alltid när jag ritar, tar 2-3 nätter innan jag bestämer om det är bra eller dåligt så brukar ha rätt mkt små projekt igång eftersom det tar sån tid att få något resultat man är nöjd med. Jag är iallafall asnöjd över att jag gjort den överhuvud taget även om jag vaknar upp imorgon och ifrågasätter min intelligens och smak :D

Gjorde den dock för att få utlopp av mina känslor så den kommer jag inte publicera på bloggen. Kanske kommer något annat senare när man gått och blivit heltids proffs. Vem vet :p

Cha Cha bloggen!

/gayster





Remember kids, underwear goes first, don't make the same mistake as superman... XD





Kommentarer
Postat av: Toffisall

Upp med vidoen! :D

2011-04-01 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0