Look at me im a girl!

OOOhh all fancy! Look at me im a girl! :)

Kladdat på lite nagelack. Gillar ju verkligen inte nagelack igentligen men det blev en stor förbättring iallafall. Nu kan man ju inte se lika tydligt att jag saknar en halv nagel på stortån och att den andra är kolsvart.. haha :D

Fick låna lite nagelack av Pernilla, Mötte upp henne och började måla naglarna mitt på stan kl 11 på kvällen, det var lite halvklurigt :o

Lite svårt anpassa mig dock,.känns extremt gay. Det första jag sa till Pernilla;
" - nämen titta jag ser ut som en tjej" Varav hon tittar på mig som jag vore dum i huvudet.



Kommentarer
Postat av: P

well.....kanske kollade så på dig babe,för you ARE a girl... ;) ..no needing confirmation there-hug!

2011-04-30 @ 14:35:37
URL: http://psykobutnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0