Espresso House

Jag är ju typ beroende av Chailatte just nu. Det är så jääävla gott. HAH, så jäkla typiskt mig. Jag hittar något jag gillar sen äter jag det typ varje dag i nån månad tills jag tröttnar helt. Ett tag var jag ju på MAX varjedag för att köpa deras lyxshake. Men iallafall, just nu är jag inne i en chailatte period. Börjar bli dyrt dock. Köpte egna ingredienser för jag tänkte go pro men har failat änn så länge. Ser ju ut som jag vet vad man pysslar med iallafall, jag kan säkert lura någon stackare..



Fake it til you make it

Oooooooooh på tal om det.. HAHAH, glömt blogga om min hemmafru incident. Fakk nu var det ju ett tag sen.. ska kolla om jag hittar gamla sms när jag blir ertappad med att faila grovt. Börjar med att jag hade fått en liten egotripp eftersom jag hade lyckats laga rätt god mat dagen innan.




Polare: Hej, vad gör du?

Me:HAHAHHA fråga inte ens. Låt mig säga såhär...Dörren är stängd till hallen där brandlarmet sitter och balkongdörrarna är öppna för fullt på vädring.

Polare: HAHAH!! Vad fan pysslar du med egentligen? XD

ME: Äggen går ut imorgon, tänkte baka lite :D Gick inte så bra...

Polare: Hahahah! Du är bäst XD Vad skulle du baka då?

Me: Kladdkaka, du vet.. Det är mer avancerat än man kan tro. No kid stuff....eh...typ. :z

Polare: hahahaha! Nej det är ju svårt XD

Me: Det som var värst var ju inte att jag brände kakan (läs:enbart brände) utan jag åt upp halva smeten innan jag ens påbörjade grädda den. Sen blev jag lite greedy, så jag öppnar ugnen för att äta lite till smet innan det stelnar.. Av någon anledning tyckete jag att elvispen var ett utmärkt verktyg till denna procedur. Det var det inte. När jag väl inser detta och är halvstressad för att inte släppa ur all värme så kommer jag på nästa lysande idé. Nämligen hälla över lite av smeten i en bunke (fortfarande medans allt är i ugnen)..........It didnt work. Tappar formen, spiller ner hela ugnen samt ner i lådan under ugnen som aggerar skafferi. Jag försöker torka rent ugnen men det gör ju enbart att allt bräns dir-mode. Sen börja det rycka och ha sig... :(

Polare: HAHAHAHAH jag dör!! Hur fan lyckas du Sparky det vet jag inte men du gör det !!! hahahah!





SÅ! Summan av detta, håll er till negerbollar kids, kladdkaka var lite väl avancerat. Hade ju inte i beräkningarna att jag är så jävla glupsk. fakk a dakk.. så där tappade jag lite vuxenpåäng kände jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0