Älskar söder


Älskar söder <3


Letade fram en stor mysig filt på vinden och myste med en bok ute i solen idag. Katterna uppskattade nog filten mer än jag gjorde dock. Dem har inte rört sig ur fläcken sen jag tog in den för 4 timmar sedan.




Idag har jag varit på minnestränningen, lyckades t.o.m googla fram en bild på hur programmet ser ut. Därefter har jag varit på läkarbesök, vilket alltid är lite klurigt då min läkare är Dansk och jag förstår typ ingenting av vad han säger. Haha

 

 

 

 









Kommentarer
Postat av: P

hahaha daaaansk...men snygg va? vare inte han som va snygg? :D du sitter där o lyssnar o bara tänker-beautiful man,dont know a word youre saying,but damn you look fine! ;) hug

2011-04-18 @ 00:04:03
URL: http://psykobutnice.blogg.se/
Postat av: Sparky

naaj pammie det var inte han som var snygg. HAH := Dansken är 40 + juh :O

2011-04-19 @ 02:19:37
URL: http://sparkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0