143 PSR på 2 dagar

POW!! Går bra nu, vunnit 8 games i rad vilket gett mig 143psr på två dagar. Is niiiiiiiice

Idag har jag varit iväg på ett möte, handlat lite diskmedel samt hunnit spela Heroes Of Newerth igen.
Kände att disken kunde vänta lite. Min grafikkortsfläkt låter extremt högt då och då och det var tydligen ett känt fel på min modell av dator. Dock måste man skicka in gamla sen vänta upp till tre veckor för att få ett nytt. Så jag har lite problem att göra det även om det skulle kanske gå på garantin av uppenbara anledningar. Som tur är har jag snälla kompisar. Fredrik sa att han hade ett kort liggandes till mig jag kunde få på Söndag. YES PLZ, tack tack tack <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0