Operationen

Fick hem en kallelse idag för min operation, nästa vecka på torsdag.
Har lite funderingar på att försöka skjuta fram den en månad eftersom jag ska bli moster den 10/10/10. Skulle vara super kul om jag hade möjlighet att åka till värmland när det är dax. Då vill jag inte vara ny opererad och ha massa besvär efteråt, jag skulle blöda i 3-4 veckor tydligen :( Så skulle vara skönt om jag kunde göra den efter lilla Aston är född.



Nu är det dax för sängen, ska bara plocka in maten jag lagade förrut. Det blev spagetti o köttfärsås, lite tråkigt och inte ens gott blev det heller. Euuuuuhh, kom precis på att det är dax för soffan..... inte sängen. Noooes, unfair..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0