Movie night

Svängde förbi bosse för våran traditionella filmkväll. Det hela började med att han försökte
få mig att laga mer mat har jag ett svagt minne av. Så vi bestämde oss för att varje onsdag
ska vi handla och laga mat tillsammans. Vilket var super mysigt och jätte gott faktiskt, men
vi kom nog båda på problemen som borde varit uppenbara, jag är jääätte kräsen.

Hahah, han vill bara äta kött och jag allt annat änn kött. Jag vill testa couscous och bulgur
rätter och han ville helst ha en biffstek! :)
Så istället för, "nu ska vi vara duktiga och laga mat" onsdagar så bytte vi utan ord ut dem emot
"ska vi hyra en film ikväll" dagar. Hah

Men det är super mysigt. Speciellt när grabben har en 58 tums tv och massa chips och godis.
Testade även ett nytt matställe idag, minns inte vad de heter dock. Ligger på söderpunkten.
Good stuff. Annars har de inte hänt så mycket.

1) Mitt mega möte
2) Skatteverket
3) Knutpunkten och fixa busskort
4) Work Work Work
5) Bo och tvinga med han till skatteverket runda nr.2 (han var mindre nöjd)
6) Käka
7) Hyra två filmer och glo film hos Bo
8) HEMMA!! and bloggish



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0