"losa mot en tjej"...

Träffade min psykolog idag. Han har varit på lång semester nu så känns
bra att börja gå dit igen. Var nästan lite nervös denna gången..
Gick bra som vanligt dock, vi pratade om ett par ämnen jag kan ta upp
en annan gång. Är sliten nu och längtar till min grusiga illaluktande säng.
Låter den inte underbar? :)

En sak som var intressant iallafall är att jag ska eventuellt göra ett minnes test
så det kommer bli nice. Kan inte få klara besked om detta förrens till sen hösten
dock. Så vi får se hur det går.

Jag var så sjukt trött idag, det tog verkligen emot att åka iväg till praktik.
Väl där så satt jag och dagdrömde om min säng igen. Aaww.. soon my precious.
Jag åkta dit iallafall och var sjukt stolt över mig själv. När vi ändå är på
ämnet så lyckades jag laga rätt god mat också, ungsfalukorv. Björn trodde nästa
jag gått och blivit tjej. Får kanske lugna ner mig lite.. då vet han inte ens om mitt
senaste projekt jag håller på med. Kände att jag ligger lågt med det.
Förbered er för en chock. Jag.. Sabine... Brodderar.. HAH
Check it out!


okejokej, sluta skratta...Det är rätt skoj ;) Ska bli en blomma jag hittat efter
jag letat i hundra olika pärmar broderat på en toffla jag ska sy.
Får se om jag vågar visa resultatet sen om hundra år när jag är klar.

Har haft en lång to-do list som jag börjat bocka av lite skit på, rätt skönt.
Fortfarande inte fått några klara besked om vart / när / hur jag ska få pengar
och vart ifrån denna månaden. Herregud, vad alla slänger runt mig just nu.

Hade ett par saker jag tänkte skriva om idag men hoppar över dem just nu.
För imorgon är det upp i sadeln igen och gå på nya möten med nytt folk.
Bjoern införskaffade Starcraft 2 idag och jag var ju tungen visa vart skåpet skulle stå.
Hahah, vi spelade emot hans arbetskamrater. Blev inte så mkt till motstånd men jag fick
känna mig duktig i en timme iallafall.



Note to self:
Måste ringa läkaren.. påminpåminpåmin



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men du fick medstånd (?????) när vi lirade. :D

Brodera...det påminner lite om mina jävla lovikavantar jag gjorde i grundskolan, tog 2,5 termin.....sen visade det sig att det inte gick att få i tummen. :P

2010-09-16 @ 19:58:19
Postat av: Sparky

ägd av lovikavantar.. tungt ;)

2010-09-16 @ 22:24:43
Postat av: pillan

Giiiirrl ja säger ingenting host host har börjat sticka sj host host

2010-09-16 @ 23:47:01
Postat av: Sparky

Haha, har du? vi få fråga segas om vi kan införa sykvällar på gec istället då? HAHA asg :D

2010-09-17 @ 01:25:21
Postat av: Fredrik

...........

2010-09-17 @ 06:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0