Ingen har ett perfekt liv

Detta med att blogga var nog lite svårare änn jag trodde.



Jag är ju en väldigt öppen person samtidigt känner jag vad fel det blir.
Nästan som man hänger ut folk. Men hur ska man göra då?

Bara skriva om allt bra som händer i livet och vad perfekt allt är?
Njaee, vad är poängen med det.
Ingen har ett perfekt liv, så varför ska man försöka hålla den fasaden?

Man kanske skulle sätta ett lösenord på bloggen och endast låta ett par få få tillgång.
Eller så får man kanske bara skriva hur man filosoferar över vädret och andra ytliga saker?
Kanske bara skriva om vädret? Läser inte andras bloggar så vet inte hur dem gör direkt.
Får nog ta mig en funderare på detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0