"Halvblind tror sallad är det. Åter mimik samtal"

Igår natt skrev jag ner en anteckning i min mobil om något viktigt jag skulle minnas men jag fattar nada när jag kollar igenom vad jag skrev idag, då var de solklart och jag minns jag tänke "aja nu blev de fel ord men jag förstår vad jag menar ialf"

Detta är vad jag skrev: "Halvblind tror sallad är det. Åter mimik samtal"
Ehum, jag hade fel. Hah

Idag vaknade jag i fel ände av sängen ihopkurad till en liten boll. Alla kuddar och täcket låg i huvudändan. Hela natten har jag drömt massa konstiga drömmar, allt ifrån att jag hittade ett lik, bränder, att  jag satt fast på en klippa och ingen ville hjälpa mig ner eftersom jag inte var en bra människa.. Huhu, så kanske inte så konstigt jag har vänt och vridit på mig rätt mycket. :<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0